tisdag 10 februari 2009

IKEA, that's nice!

Har jobbigt tråkigt just nu! Har satt igång den stora vår-röjningen och eftersom städa inte är min favoritsyssla nr1 så klättrar jag snart på väggarna av tristess! Mitt rum ser värre ut än nånsin också vilket inte gör mej gladare precis..
Var på IKEA me mor min igår med. Skulle kolla på sängar men eftersom IKEA är som det är köpte vi allt annat än just sängar. Hade sjukt kul med mej själv iaf. Varje gång jag gick förbi en säng eller fåtölj gjorde jag en Chandler: gav en suck av njutnad, satte mej ner, och sa "IKEA, that's nice!" Och najs är det ju! Köpte färggranna gardiner, pärlor, pärlplattor, apelsinljus, förvaringsboxar och anteckningsbok...


Ikväll väntar träning med Mia :) och sen måste jag väl städa Lingontuvan som vanligt... Suck, inte världens roligaste jobb precis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar