fredag 13 februari 2009

Längtan...

Har haft en enorm längtan tillbaks till Indien det senaste. Känner verkligen att jag vill komma tillbaka och hälsa på alla och se mer av landet! Klippte ihop en liten film igår när jag fick tråkigt. Undrar så hur det går för alla barn som vi träffade och lärde känna...




Igår kväll var jag i Jönköping och fikade med Sanna, Joanna och Hilda. Attans vad jag saknar att se dom varje dag! Vill vill vill åka till Chicago i April så att vi alla är där samtidigt!! Tänk att få spatsera i Western, ta en fika med bok på Bookcellar, äta glass på Coldstone, få söndags brunch i ARA, thursty thursday på the Wood...

VIIIIIIIIIIIIIIIILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. åh vad jag älskar alla fna loggar som hittas via faceboook! SARA!!!! de här var ju hur bra som helst! och vilket fint foto! och vad många utropstecken! är allt bra annars? hoppas det! Kram Maria (Carlsson)

    SvaraRadera
  2. alltså utropstecken från min sida!!! Maria igen

    SvaraRadera
  3. Men vad i hela fridens namn. Fikar ni i JKPG utan att säga till mig? Illa ;)

    SvaraRadera