måndag 23 februari 2009

Disney tajm!

Ser just nu på Dumbo. Dumbo har blivit full och ser en massa rosa såpbubble elefanter. Skitläskigt! Disney var som dåtidens Stephen King ju! Alice i Underlandet är rätt psyko med, men inte hälften så läskig som åsnorna på glädjeön i Pinocchio. Där är det mardrömsvarning...

Har haft Disney-maraton med Peter idag nämligen. Oliver och gänget, Pinocchio, Alice i Underlandet, och nu Dumbo har vi hunnit med. Annars är det meningen att jag ska jobba på mitt CV och personliga brev som jag ska skicka mot Oslo imorgon, men det går väl sådär...



Igår var vi med Maria hos Sanna som flyttat till ny lägenhet i Jönköping. Hon hade inflyttningsmiddag med sällskapsspel vilket jag och Maria vann såklart! Riktigt mysigt var det! Innan det var vi på Ikea i några timmar. Åt ett antal korvar och Rollo-kolor, så när vi skulle hemåt i snöovädret var jag minst sagt MÄTT!

Iaf, det var min helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar